Hesaplamalara göre 9+5 olması gerekiyor ama doktor kontrolüne gittimizde ulturasyonda keseyi gördük ama bebek yoktu alt ultrasyondan bakıldı bebek var biz gittiğimizde 8+4 haftalıktı hesabımıza göre ama doktor 6 haftalık dedi ve kalp atışı duyulmadı doktorumuz haftaya gelin dedi tekrar bakmamı lazım dedi ona göre bebegi alabiliriz dedi ölmüş ola bilir dedi bu normalmi sizlerde böyle sorunlar oldumu ?