Tgceetali_08 Evimizinmutlulugu geç döllenme olabilir canım bide bizim hesaplamamızla doktorların hesaplaması çok farklı tutmuyo hiçbir zaman kalp atışları 8.haftadan sonra çok net şekilde duyulur korkma allahın izniyle bişry olmaz bebeğine inşallah bende 6+4de öğrendim kalp atışını dinletmedi 10 haftadan sonra gittim öyle herşeyi net bi şekilde sonuç almıştım yani sıkma canını bol bol dua et bebeğine
melsedd Evimizinmutlulugu ay inşallah canım benim ilk bebek ilk göz ağrısı ilk baş ağrımız diyelim artık ☺️☺️🥰
yenibirgun Evimizinmutlulugu bence hersey yolunda gidecek içini ferah tut ve bence baska doktora git sıkıntı olsa betan yükselmezdi
Evimizinmutlulugu yenibirgun inş. Dediğin gibi olur ya çok sağolun ilaç gibi gelsiniz en azından morelim düzeldi biraz
_didemcee Benimki de geç döllenmeydi bence bir hafta da siz durun gidin, çok erken gitmişsiniz neredeyse 7. Haftasındayken falan duyuluyor kalp atışları. Doktorlar biraz erken çağırıyorlar maalesef
Asel6501 Evimizinmutlulugu böylesi güzel düşündügünüz için çok teşekkür ederim allah gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏻