Eslem_1 canım doktor bana 21+3 detaylı ultrason da direnç artışı ve çentik saptandı dedi benlm kalp atışıma bakarak dedi ileri ki haftalar da tansiyon çıkabilir 6 aydan sonra dedi istersen coraspirin kan sulandırıcı kullanabilirsin dedi tbirde tansiyon takibi yap sürekli dedi evde yapıyordum da ama tansiyon aletim bilekten ölçen olduğu için yanlış ölçme olasılığı varmış zaten hep yüksek ölçü yeniden tansiyon aleti alıp takip yapcam tansiyonum yüksek çıkarsa kullanırım ilacı gibi geliyor