Gzm23 Eslem_1 gebelikten önce tansiyon takibim olmadı hiç yapmıyordum ama ben de panik var ondan kalbim çok hızlı atıyordu bazen doktorlar ölçemiyordu bu yüzden genel olarak tansiyonum normaldi ama panik dışında çünkü hiç tansiyon belirtisi yaşamadım
Eslem_1 Helinkeskin ben evde kendim ölçüyorum artık belki detaylıdan sonra başlarlar ultrasonda da tansiyona dair yorum yapılıyor sanırım
Eslem_1 Morprenses ben bir dahaki kontrolümde soracağım neden ölçmediğini ama ilerleyen aylarda bakacak sanırım o şekilde yapa doktorlarda varmış belki de ilk aylardaki tansiyon oynamalarını çok önemsemiyorlar çok uçlarda değilse tabi
Eslem_1 Sevilay_Demir neden yapmadığını sordunuz mu hiç peki? Ekstra sağlık ocağına gidiyorsunuz ben de soracağım doktoruma
Hanife_ Eslem_1 ASM deki izlemlerde kilo tansiyona baktılar hep ama hastanede nstye girince bakmaya başladılar
Eslem_1 Hanife_ benim ASM de hastanede de ölçmediler lafı bile geçmedi belki ilerleyen zamanlarda bakarlar
Eslem_1 Ipekkarakus0 evet biraz kafama takılmıştı ama Burda ölçmeyen doktorları da görünce çok da mühim değil sanırım dedim ya da ilerleyen haftaları beklerim benim 4. Ay