Eslem_1 tansiyon ölçümü önemli bana doktor 21+3 haftalık iken detaylı ultrason yaptırdım tansiyon çıkabilir dedi istersen 6 aydan itibaren coraspirin kullanabilirsin dedi şu an 6 aylığım ama coraspirin reçetesinde son 3 ay kullanmayı kesin yazıyor ne yapcam bilmiyorum doktor da bilgi vermiyor tansiyon takibi yapıyordum tansiyon aleti sorunlu çıktı yeni alcam onu bekliyorum