Bazı yorumlara gerçekten ağzım açık kalıyor. Ya arkadaşlar bende içiyordum bıraktım bırakamayanlara şaşırıyorum yok zehir zehir olduğunu biliyorsunuz nasıl içiyorsunuz diyorsunuz da. Zehir hamileye değil herkese zehir en başından içmeseydiniz de bıraksaydınız o zaman. Buraya bu post açıldıysa demek ki aslında rahatsızlık hissediyor ama bırakamıyordur ne bu kendini mükemmel hissetme halleri. Sen bırakabilirsin ben bırakamam belki denedim bırakamadım di mi. Doktorlar bile bu şekilde yaklaşmıyor içmesen daha iyi olur diyor geçiyor. Yani kimse aman içeyim ne olursa olsun bebeğe diyerek içmiyor. Herkes allahım sen koru sağ Salim kucağıma almayı nasip et diyoruz. Kimin nasıl bir ortamda olduğunu ne stres yaşadığını bilemezsiniz. Ben 31 haftalığım evet içiyorum hala bırakamadım insallah bir şey olmaz. Ama herkes düşünüyor bebeğini. Sütten nefret ederdim gaz sancısı yaptığı halde süt içiyorum. Pekmezden nefret ederdim günde 5-6 kaşık pekmez yemeye çalışıyorum. Sigara içiyorum bare bunlarla biraz fayda sağlayayım diyorum. Sigara ile ilgili hiçbir araştırma yokken bilimsel bir çalışma yokken yok %65 i rahatsız oluyor demekte neyin kafası onu anlamadım.