Hakanbuse aynen valla bir de içeri 3 kisi birden aliyorlar biri üstünü giyiniyor digeri ustunu çıkarıyo biri de doktorun odasında bekliyor . bu durum beni cok rahatsız etmişti çünkü benim senelerce çocuğum olmadi ve hamile kalmadan önce son bir sans bir de devlete gideyim dedim doktora çocuğum olmuyor deyip derdimi anlaticam ama ayni zamanda odada iki hamile kadin benim anlattiklarimi duymak zorunda benim icin zaten hassas bir konu bir de ordaki kadınların bana acımasını istemedim cok şükür ki zaten o ay kendi kendime hamile kaldim. hasta çoksa o zaman daha fazla doktor alsınlar özele gitmiyoruz diye bunlari yasamak zorunda degiliz