Kurabiyemmm Bende de pkos var hafif düzeyde ve insülin direnci yüksek ilaç kullanıyorum bende bugün akşam saatlerinde tahlil vereceğim bakalım nasip kısmet
melekmommm Hayalim1234 Canım hayırlı olsun. Tüp bebek için zorunlu aşılama olacagım bende inşallah tutar 😔 onkadar stresliyim ki her dakka aklımda. Tutacak mı tutmayacak mı diye.. neler yaptın ne yedin ne içtin ne bileyim nelere dikkat ettin biraz anlatır mısın.İnşallah benim aşılamamda hayırlısıyla tutar sağlıklı hamilelk nasip eder Rabbim.
Hayalim1234 Esma-demirr Rabbim isteyen herkese hayırlısını kolaylıkla nasip etsin darısı sizin başınıza herşey güzel olacak inşallah rabbim çok büyük
Esma-demirr Kizlaaar 14. Günüm test yaptim ikinci çizgi silik hamileyim galiba ama inanamıyorum ya. Pazartesi kan vericem
Hayalim1234 Esma-demirr çok güzel demekki gebelik var idrar tahlilinde çıktığına göre ben negatif görmekten biktigim için doğrudan gidip kan tahlili verdim
Hayalim1234 melekmommm Bende tüp bebek raporu için zorunlu 2 aşılama şartım vardı. Ilk aşılamayı oldum ilk gün yattım sonraki günlerde belimi agritmadan ev işlerini yaptım valla rabbim ol deyince oluyormuş benim ikinci hamileliğin olacak ilk bebeğimi sezeryanda doğum esnasında kaybettim 2 yildirki hiç hamile kalamamıştım nasip olursa bu sefer herşey güzel olacak inşallah Rabbim isteyen herkese kolaylıkla nasip etsin inşallah
Hayalim1234 melekmommm Doktor bana tüp bebek için vitaminler vermişti canım özel vitaminler 6 kutu ilaç kullanıyordum devlet karşılamıyor 1300 felan tutuyor ilaçlar şimdiden kullan demişti bide bana şeker yüklemesi yapmıştı açlık şekerim sınırda çıkınca şekeri hayatından çıkar dedi meyveden de avakado kivi elma armut yiyebiliyorum eşime de üroloji doktoru vitamin verdi onuda özel olarak aldik eşim kullanıyordu ben bunlara dikkat ettim canım senin aşılamam da hayırla sonuçlanır inşallah
melekmommm Hayalim1234 özelden vitaminlerin isimlerini atar mısın. Doktora sormadan kullanmam ama en azından internetten bakar fikir sahibi olurum.
burcu_1322 Hayalim1234 olsaydı çıkardı dini bak senin değerim yüksek çıkmış hayırlı olsun canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bana Dua et
Hayalim1234 melekmommm kullandigim ilaçlar bunlar canım Bıosteron 25 mg ,folbiol ,prenatal life ,Dodex , testogel, ocean koenzim Q10 foto atmayı beceremedim ilaçların ismini yazdım bunlar bittikçe al dedi kullanıyorum tamamen yumurta rezervine yönelik
Larraa Kurabiyemmm Gamzeucan Hayalim1234 burcu_1322 Kurabiyemmm Kızlar merhaba, tutanlar için hayırlı olsun postu okurken tek tek yorumlarda pozitifleri görünce mutlu oldum, negatifleri görünce de bir o kadar üzüldüm. Gebişlere sağlıklı gebelikler, tutmayanlarada en kısa zamanda nasip olmasını diliyorum🙏💜 Sizler nedem aşılama yaptırdınız? Sorun neydi? Öncesinde ne kadardır deniyordunuz? Ben de mart ayında yaptıracağım bilgi amaçlı soruyorum 🥰
burcu_1322 Hayalim1234 ben yaptırdım 7 ocakta 24. Gün erken gebelik testi yaptım ilk tek çizgiydi sonra baktım ikinci çizgi çok az silik heveslenip kan verdim 15. Günde 2.50 çıktı çok üzüldüm ağladım ama 15. Günü çok hafif çamur gibi peçeteyr birşey geldi birdaha gelmedi bugün 16. Günüm hala birşey yok
Hayalim1234 burcu_1322 aşılama gününden sonra 15 gün bekle kan tahlili ver demişlerdi ben öyle yaptım canım inşallah ikinci aşılamaniz tutar rabbim tez zamanda sizide sevindirsin herşey vaktini bekliyo