Hayalim1234 ben yaptırdım 7 ocakta 24. Gün erken gebelik testi yaptım ilk tek çizgiydi sonra baktım ikinci çizgi çok az silik heveslenip kan verdim 15. Günde 2.50 çıktı çok üzüldüm ağladım ama 15. Günü çok hafif çamur gibi peçeteyr birşey geldi birdaha gelmedi bugün 16. Günüm hala birşey yok