Hayalim1234 melekmommm kullandigim ilaçlar bunlar canım Bıosteron 25 mg ,folbiol ,prenatal life ,Dodex , testogel, ocean koenzim Q10 foto atmayı beceremedim ilaçların ismini yazdım bunlar bittikçe al dedi kullanıyorum tamamen yumurta rezervine yönelik
Hayalim1234 burcu_1322 aşılama gününden sonra 15 gün bekle kan tahlili ver demişlerdi ben öyle yaptım canım inşallah ikinci aşılamaniz tutar rabbim tez zamanda sizide sevindirsin herşey vaktini bekliyo
burcu_1322 Hayalim1234 olsaydı çıkardı dini bak senin değerim yüksek çıkmış hayırlı olsun canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bana Dua et
Esma-demirr Hayalim1234 47 çıktı sonucum aşılamanın 16. Günü adetime de 1 gun var iki günde bir kan vericem artışa göre bakicaz dedi doktorum
Hayalim1234 Esma-demirr benim adetime 7 gün varken test yaptırmıştı sen aşılamayı adet bittikten kaç gün sonra yaptırdın ki canım adetine 1 gün kala ögrendin
Hayalim1234 Esma-demirr hanımefendi beta hcg ve progesteron tahlili verince beklemeye gerek var mı sonuç e nabıza düşünce ordan kendi doktoruma atacagimda yinede bulunduğumuz yerdeki doktordan öğrenmeyi bekliyim mi?
Esma-demirr Hayalim1234 canım Adetim bitti 8 gün sonra aşılama yapıldı 31 Aralık’ta bitmişti Adetim 8 Ocak’ta aşılamam yapıldı ben pcosum adetim düzensiz ama normalde de mesela 25i adet gunumse 30unda filan adet oluyodum
Nurcnr28 Hayalim1234 canım hayırlı olsun prosed plus mı kullandınız bide aşılama dan sonra belirtin felan varmıydı kaçıncı günde test yaptın acaba
minigiminannesi03 Esma-demirr canim ben bugün test yaptım negatif çıktı artık önümüzdeki maçlara kaldık 🤣🤣🤣
Hayalim1234 Nurcnr28 sağol Allah razı olsun rabbim isteyen herkese nasip etsin eşim proxeed plus kullandı aşılamanın üzerinden 15 gün geçince kan tahlili yaptırdım hafifte olsa kasik agrim vardı ama çatlatma iğnesinden felan kaynaklanıyor diye düşündüm rabbim ol derse oluyo işte
Nurcnr28 Hayalim1234 oyyy maşallah bizde kullandık 2 aydır baya etki ediyor inşallah bizlerde kalabiliriz sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏 🤗
Hayalim1234 Nurcnr28 Eşimin değerleri normaldi ama üroloji doktoru madem tedaviye başlayacaksınız bu vitamini kullan işinizi kolaylaştırsın demis 1 kutu bitmeden gebelik oluştuğunu öğrendim keçi boynuzu soğuk sıkım mecir macunu ceviz fındık her gün bunlardan yedi eşim bende faydası olduğunu düşünüyorum her namazda duam rabbim çocuk isteyen herkese hayırlı zamanda kolaylıkla nasip etsin sizinde hayırlı haberlerinizi duyarız insallah