Herkesın kendı tercıhı . Mesela bızım durumumuz yok ama kredı cekıcez özelde yapıcam. Ben doktorun ıyısınde kötüsünde degılım benım ıcın onemlı olan bu pandemıde temızlık. Bebegım ve benım saglıgım ıcın ozelı tercıh ettık. İstanbulda yaşıyrm ve burdakı devlet hastanelerı tıklım tıklım . Covid olanları gectım domuz grıbı vakaları bıle gelmıs ve af edersınız hastane hıc hıjyen açısından temız degıl