Asilsmommm bende 2doğumumu özel de yaptım suan normal doğum 4000 tl devlete gitsem mi diye düşündüm ama cesaret edemedim muayne eden doktorlar girmiyormuş ki doktora ebeler stajyerler artık şansına… Onu da göze alamıyorum evet aynı sancı çekilecek ama çoğu ters davranıyormuş o yüzden çekiniyorum yeterince sıkıntılı oluyor üstüne bide o stresi yaşayıp psikolojimi bozamam cesaret edemedim bunda da özele devam