Deletedmom_7156 MucizeAnne_ canim zorlanmicaksan maddi sorun yasamicaksan istedin özelde doğur ama bence degmez ya o kadr para çocuklarına birikim yapabilirsin onun yerine ihtiyaçlarını karşılaya bilirsin ama tabi karar senin maddi gücümüz var ama özele degmez diye devlete gidiyorum bi tek detaylı utrosan için özele gittim ben
MucizeAnne_ Deletedmom_7156 biraz maddi durum yaşayacağız işte bende öyle düşünüyorum çocuklarıma birseyler alırım diye bir yönden korkuyorum acaba sezeryan yermi iyi yaparlar felan diye hiç zorluk çekmedim
Asilsmommm Devlette normal doğuma doktor girmiyor ki doktorun kendisi söyledi kötü bi şey olunca giriyorlarmış yoksa ebeler yapıyor onlar fa nasıl davranıyor kim bilir ben özelde yapacağım sezeryan olsaydı devlette yaptırırdım herhalde
GizemAryaAsya Asilsmommm bende 2doğumumu özel de yaptım suan normal doğum 4000 tl devlete gitsem mi diye düşündüm ama cesaret edemedim muayne eden doktorlar girmiyormuş ki doktora ebeler stajyerler artık şansına… Onu da göze alamıyorum evet aynı sancı çekilecek ama çoğu ters davranıyormuş o yüzden çekiniyorum yeterince sıkıntılı oluyor üstüne bide o stresi yaşayıp psikolojimi bozamam cesaret edemedim bunda da özele devam
Deletedmom_7156 MucizeAnne_ benim arkadaşımda eltimde devlette sezaryen oldu çokta mennun kaldılar bi sorun yaşamadılae hangi ilde oturuyorsun
Linalinaa MucizeAnne_ sezeryanaa dewlete yaptr canım o zaman ne gerek War o kadar para baymaya dewletteki doktorlar daha iyi oluyor bu benim düşüncem tabi sen blrsn yine
MucizeAnne_ Linalinaa sezeryan bide burda üniversitenin özeli var oraya mi gitsem diye dusunuyom işte sezeryan ya acaba iyi yaparlar mı iyi yapmazlarmi diye treddduute kaliyom mesela bir sene sonra hamile kaldım ne bir zorlanma ne birşey rastlamadım ne yapsam karar veremedim vallaha
Fulyaaa1 MucizeAnne_ bende 32 üzülüyorum az kaldı hala karar veremedim diye ama sizin benim kinden de kötü 😂 normal planlıyoruz o an ki psikolojime bağlı gidicem galiba ama bu ara da sezeryen demişsiniz sezeryen de doktor önemli
burakveannesi MucizeAnne_ ben özelde yapcam inşallah devlette kurtaj oldum maf oldum enfeksiyon kaptım 1 yıl uğraştım özelden kaçtığım parayla 1 yıl doktorlara döktüm fazlasıyla yine devlette yapıyım dedim hayat pahalı bir defa gittim iğne kullanıyorum diye ordan oraya sürüklediler hangi doktor gelicwgi belli değil iğne sıkıntı olabilir devletmi kaçıyorum
MucizeAnne_ burakveannesi evet kuzum vallaha paradan kaçıp pişman olanida duydum işte ondan korkuyorum bide benimki sezeryan 🤦
MucizeAnne_ Fulyaaa1 evet bende onu diyorum acaba iyi yapar mı yapamaz mı eski doktorum çok güzel yaptı bir sene sonra hamile kaldım bacı ne bir zorlanma ne bı intihap ne bir açılma oldu çok şükür kistimide güzel almıştı yumurtalıklarıma zarar cermedi direk hamile kaldım önemli demi baya
Deletedmom_7156 MucizeAnne_ ben İstanbul’dayım istanbulda memnun kalmak çok zor devlet hastanesinde ama kalanlarda var ondan dolayı bence devlet daha iyi