Zeysezer benimmdunyamm çokdikkat etmedim aslında hatta 3-4 kiloyu hamileliğimin başında aldım canım ne isterse yiyerek 😬 yine yiyorum ama bokunu çıkarmadan 😬 tam buğday ekmeği sadece kahvaltıda yerdim hep zaten pilav kırk yılın başı yaparım ve hareketli geçirdim bu zamana kadar
Helinkeskin Gokce_06 sonradan artıyor bende öyleydi çok seviniyordum az kilo almışım diye 37 hafta oldu 16 kilo almışım şok geçirdim 🙄
Sibeltug kuzeymomsss ay bende 6,5 7 kilo aldım ya çok aldım diye üzülüyorum ama yemem içmemde de bi farklılık bi artış yok aslında😬
Bkyya 18+3 üz 4 kiloya yakın almışım 🤦♀️ doktorum normal demişti ama sağlık ocağındaki ebemiz çok fazla aldığımı söyledi
hilalhsnygt benimmdunyamm Benim de kilom var 7.5 kilo aldım 70 le hamile kaldım biraz dikkat etsen yeterli bea amaaan bi daha mı gelicez dünyaya 🤣🤣
Helinkeskin Fdemir60 37. Haftamdayım 16 kilo almışım şaka gibi elimde değil ama standart yiyorum aşırısına kaçmıyorum bünyeden sanırım