Birşey diyecem bu bazen hamilelikte kilo almadım falan diyenler var ya veya çok az alanlar bunlar tartıya çıkınca fazla sayı görmüyorlar mi sonuçta kocaman karın nasıl anlıyorlar öyle kaç kilo aldıklarını doktor mu söylüyor kafam karışık ben böyle şey düşünüyorum karnın sis zaten tartıya çıkınca kilon illa yükselir diye düşünüyorum🤣🤣 çözemedim