Hunilininbirii aynen bende de öyle olmustu ben daha evlenmeden böyle bi rüya görmüstüm ilerde bi oglum olcagini.🙊🙈 Daha sonra evlendim ve sürekli oglum oldunu görüyordum emziriyordum, Rabbim bana ikiz erkek nasip eti ama gebeligim 5ci ayinda kaybetim.. suan yine hamileyim hamd olsun ve rüyamda bu sefer kiz gördüm adinida asel koymustum 🙈 ama oglum olcak allahin izniyle 💙 Rabbim kavustursun insallah 🤗