euphoria123 Hunilininbirii rüyam da kızım olacağını söyleyen biri vardı hatta ismini de Mihrimah koyun demişti ama şuan 20. Haftadayım bir oğlum olacak inşallah, bende tam tersi oldu ☺️
kuzeyinannesi_ Hunilininbirii Beeen neredeyse 4-5 kere rüyamda oğlum olduğunu gördüm ve oğlum oluyor 🥰
kuzeyinannesi_ Hunilininbirii Aynen bir de ben hamile kaldım kalalı herkes oğlun olacak dedi 😂 oğluşum da millet yanılmasın dedi herhalde 😂
FHKK Hunilininbirii İlk gebelikte kız gördüm oğlum oldu, şimdi 2. Ye hamileyim erkek gördüm daha öğrenemedim bakalım 😁
Babydream Hunilininbirii oğlan çocuğu doğuruyordum, oğlan çocuğu seviyordum, veee çok kez kucağıma oğlan çocuğu verdiler ama gel görelim ki kızım olucak😂 rüyaların tersi çıkarmış🙈
Ozlem2206 Hunilininbirii nooo😂 rüyamda eşimle gidiyorduk doktorumun odasına kadar gördüm kız diyordu öyle bi seviniyordum ki gördünüz ben size demiştim falan diyodum oğlumuz oluyor elhamdulillah 🥰🥰💙
Babydream Hunilininbirii ay sen ikisinide görmüşün kızzz 😂 hadi bakalım hayırlısı sağlıklı gelsin inşallah🌸
Zeynosunannesii Hunilininbirii yok ben rüyamda cinsiyet öğrenmeye gidiyorum elime bı kağıt veriyo doktor hiç konusmadan çıkınca bakıyorum erkek yaziyodu kağıtta ama kızım oluyo