Patito__ benim eşimdede ileri derecede varikosel vardı ameliyatını oldu 6 ay kendiliğinden bekledik ama eşimde hem sperm azlığı hemde yapısal sorunu vardı.sonrasında üroloji doktorunda 1,5 sene ilaç tedavisi gördü eşim çok şükür olumlu sonucu aldık.ilk 3 transferimde ezbere tüp bebek yapıldı eşim benim ilk üç sene doktora gitmeyi kendine yediremedi yani ailesinde böyle birşey olmadığı için konduramadı kendine.benim normal kadın doğum doktorum direk tüp bebek yaptı ama malesef eşimde çok sıkıntı çıkınca tutmadı üçüde.somrasında bahçeci tüp bebek merkezinde tedaviye başladık ama öncesinde eşim oranın üroloji doktorunda tedavi gördü sonrasında tüp bebeğe geçirdiler bizi