Adetin ilk günü 202ydi doktorum 6 gün sonra gel dedi 1722 olmuştu. 4+2 günlüktü minik bir kese göründü ama ultrasonla göremediği için vajinal ultrasonla ancak görebildi hatta daha yeni rahme geldi biz de peşinden bakıyoruz dedi alel acele :D 6+2 de kalp atışı duyduk :) şimdi 9+5 haftaya kontrol var bakalım ne kadar büyüdü neler değişti , beslenmem ve su içişlerim neredeyse sıfır ama umarım bebiş iyidir..