Adetime 1 gün kala yapmıştım 360 çıkmıştı iki gün sonra özelde yaptırmıştım 460 çıkmıştı doktorum bi anormallık var ikiye katlamısı gerekir demişti çok üzülmüştüm iki gün sonra aynı hastanede tekrar kan verdim 860 çıkınca normal olduğunu anladık meğersem devlet değerleriyle özel değerleri değişkenlik gösteriyomuş 😒