Kacan Aylinakkaya özel günüme 10 gün vardı test yaptım var olduğunu öğrendim gittim kan verdim 378 çıktı.
Mehmetinannesii Aylinakkaya ilk kizimda 120 kusurlerdeydi (adet gunu) İkinci kizimda 367 idi (4 gun gecikince) Oglumda 1029du (3gun gecikince)
benimmdunyamm Aylinakkaya daha çok yeni olabilir canım 2 güne bir kan ver takip et artışı benim ilk 2009 du değerim
Ckh--- Merve-tezcan1 ben adetim 23 gun geçtikten sonra öğrendim beta hcg 822.73 cikti hastane ye gittim.beta hcg 3938 cikti. 2 gun sonra gittim . 7mm oldugunu soyledi. Folikasit kullan dedi. Sizce bu durumda kac haftalik öldüğü bilinmez mi
Merve-tezcan1 Ckh--- belki bebeği kesenin içinde gördükten sonra söylicektir hani geç döllenme de olabilir 28 gün geçmiş çünkü ama beta değerin çok yüksek çıkmamış 3000 lerde sadece kese görünüyor dedi doktorum
star3star Ckh--- merhaba benim tüp bebek ve 12. gün 978 14. gün 4779 du.siz ilk değerinizi nezaman öğrendiniz acaba?benim ikiz olma olasılığı yüksek dedi doktor haftaya kese görmeye gidicez nasipse
Ckh--- star3star ben ilk değerimi 23 gun geciktikten sonra öğrendim. Hastanede beta hcg 3938 cikti 2 gun sonra tekrar gittim. Doktor kac haftalik oldugunu söylemedi. Daha erken dedi.hersey normal dedi ve 7mm dedi. 15 gun sonra tekrar gel dedi. 1 şubat ’ta tekrar kontrole gideceğim.
Rbadnc star3star benimde şubatın sonunda transfer olacam regl olmayı bekliyorum reglden sonraki süreci anlatırmısın çok merak ediyorum reglden kaç gün sonra transfer oldun beslenme şeklin nasıl öğrendin 🙏
Ysgl26 iki_tospik_annesii Aylinakkaya adetim bi gafta gecikince 418 le öğrendim. Ama geç döllrnme olmuş
Kuzeyn_annesi Aylinakkaya adetime 5 gün kala 12.3 çıktı doktor 1 hafta sonra tekrar ver kimyasal olabilir dedi 1 hafta sonra 633 çktı şmdide 8 haftalık hamileym bebişimizi gördük kalbini duyduk için rahat olsun herkesin değeri farklı
Oyacan Ben ılk verdıgimde 542 dı beta degerım 2 gun sonra verdım 1937.ıyımı sızce. Keseyı gorur muyum. Ikız gebelık olurmu dıye dusunjyorum. Ilk dusuk yaptm cok korkuyorumm rabbıme emanet🙏🥺
Berfin_1234 Adetim 2 gün gecikince kan verdiğimde beta 3089 çıktı ertesi gün doktora gittğimde 4+6 günlük dedi
Hzlkaya Aylinakkaya kızımda adetime 6 gün kala 25.68di oğlumda adetim bi kaç gün geçmişti 1800lerde bi değer çıkmıştı