Aylinakkaya bence normal. Ama 2-3 gün sonra tekrarlayın bence:) Ben ilkini öğrendiğim 40.45 ti beta değerim. Sonra 3-4 gün sonra düşük yaptım, kimsayal gebelikti yani yaşadığım. Ardından 3-4 ay sonra vücudumda değişiklik hissedince test yaptım çift çizgi çıkınca hemen kan vermeye gitmiştim. Hayal kurmuyodum, olmayadabilir diyodum kendime🥲Baya geç öğrenmiştim. Beta değerim 18735 çıkmıştı. Adetim düzensiz olduğu için anlayamamıştım😅 şuan 8+4deyiz🐣 Allahım bütün hamiilelere hamile haberini aldıktan sonra sağlıkla, hayırlısıyla kucağına almayın nasip etsin🤲🏻