Deletedmom154
Merhabalar bende en son aralığın 13 n de adet oldum
Geçen cuma kn verdiğimde negatifti
Bu hafta çarşamba günü idrar testi yaptım silik çıktı dünde bugünde silik çizgi hafif kırmızımsı
Sizce bekleyeyim mi
Yoksa kan vereyim mi
Daha önce 2 kere kimyasal gebelik yaşadım hemen adet oldum
Bu sefer 8 gün geçti adet olmadım