Gulnihal Terspektif doğum başlangıcıda olabilir dedi ebe düzensiz geliyo sezeryan olsan bu sancıya dr çağırırdım alırdık dedi 40 üstü hep en yüksek 100 buldu sancılarım sıklaşırsa gel dedi
Gulnihal Terspektif yok ya bu şekilde yatışını versemde açılman olmadan müdahale edemem dedi eve git bekle suyun kanaman sancın sıklaşırsa gel dedi bekliyoruz bakalım inşallah gelir bu gece sancılarım çoğalır dua edinn
Gulnihal Terspektif baktılar canım ama yok dedi 1 parmakda olsa yatırırdım dedi ama yok beklicez bakalım inşallah sabaha kadar olur ya
Gulnihal Terspektif hayırlısıyla sende bekleyen herkesde sağ sağlim inşallah kavuşursunuz bebeğinize bi gelişme olursa yazarım yine senin hiç sancın falan yokmu
Terspektif Gulnihal aslında benim 2 gündür baya adet sancısı gibi sancılarım var kasılmalarım var ama düzenli değil o yüzden beklemedeyim bazen sabaha kadar sancım oluyo bazen akşama kadar kul gibi oluyorum. Yakın farkındayım ama bakalım ne zaman
Gulnihal Terspektif sabahtan beri sancılarım var6 7 dk arayla geliyo nişanımda geldi dr a gittim tekrar açılman yok dedi evde bekle dedi çoğalırsa gel dedi bekliyorum canım
Busra_8 Analigue aynı şekilde bende öyleyim cnm yollar kapalı hastane çok uzak adet sancısı gibi sancım var 37.haftamdayım😥korkuyorum hastaneye yetişemem diye