startown Terspektif bizimkinğn hiç niyeti yok.Bir dopursam cümle aleme ilan edicemde 😂😂😂 Sağlıkla gelsinler inşallah
Gulnihal Terspektif ay hiç sorma ya istagramdan çok buraya girer oldum inan doğurdum diyenleri gördükçe ağlayasım geliyoo zaten tarçın paptya adaçayı içmekten midem helak oldu bugün mü yarın mı diye diye psikolojim bozuldu😩
Terspektif Gulnihal bende aynı şekilde sürekli kimler doğurdu diye bakıyorum oysa ki kimseyi tanımıyorum genelde kidste takılıyorum 😆 bide herkes doğurmaya niyetin var mı diyo yok diyorum içimde tutucam 😒
Gulnihal Bu bebeler inşallah doğuncada böyle rahatına düşkün olurlar yoksam gece gündüz durdurmayacaklar bizi 😅😅
Gulnihal Terspektif yok ama sırtım belim felaket ağrıyo arada bi sancıda oluyo ve bebek çok kasılıyo inşallah doğumdur bi kaç saate kadar hastaneye gidicem