Gulnihal Terspektif iyi düşün iyi olsun inşallah kendi açılmanla sancınla kolaylıkla doğurursun kuzunuu☺️😇😇
Glcnn2222 Gulnihal 39+2 selam kızlar nedir bu oğlanların rahatına düşkünlüğü gelen giden yok herkes arayıp doğurdun mu diyor off sıkıldım valla yarın muayenem var dua edin banada açıklık olsun rahim ağzı baya incelmiş çocuk kanala girmiş ama yalancı sancıdan başka birşey yok ☹️
Gulnihal Glcnn2222 al bizdende o kadar yapmadığım şey kalmadı ama beyfendimiz hiç yardımcı olmuyo😂 inşallah sabaha sancılanırız da doğuma giderizz🤲🏻🤲🏻
Gulnihal Terspektif okırken heyecanlandım bi an 😅 onlar bende çok oluyo 36 haftadan beri o durumdayım artık önce acile gidiyodum düzensiz sancı diyip yolluyolardı şimdi ben gitmiyom😩😩
Terspektif Gulnihal bende çok nadir oluyor o yüzden bende bi heyecanlandım 😢 ay ne zaman doğacak bunlar ya
Ramerya 39+1 iki gündür belim ağrıyor diye seviniyordum. Bugün geçti 😄 gelesi yok heralde ya 1 yaşında çıkacak galiba. En son dönmüştü ama dogum kanalina girmemisti. Sali günü randevum var bakalim