Bende 38 + 1 her an dogum olacak gibi baskım ve halim var .Yürüyemiyorum geceeri durmak bilmiyorum oğllum aşağıya resmen tekme yumruk girişiyor.O kadar alta vuruyor ki her gece doguruyorum psikolojisinden yoruldum.Bir de tam kar yagısi haftasina drnk geldik ki korkuyorum hastaneye yetisemezsem diye uzak çünkü 😬😬😬 Bir hafta daha su soguklar gecene kadar bekleseler keşke 🙏🙏 Yürümrk ,yatmak,oturmak her sey fazlla zor sağlıkla gelsinler inşallah