nisaseher Ay hayırlısı olsun benimde ilk kanamam oldu canım gittim dediler 1 hafta sonra gel kalp atışı yok ya düşük yaparsn yada tutunur dedi 2 gün sonra normal doktora gittim dedi kalp atışını gördüm progestan başladı onu kullandm çok sukur suan 10+2 olduk inşallah seninde bişey yoktur canım