FKHA nisaseher bende bu gebeliğimden önce düşük yapmıştım allahım tez vakitte hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin insallah 🌸🙏🏻
Meryembas71 nisaseher çok üzüldüm canım benim üzülmee Rabbim tez vakittte tekrar nasip eder inşallah kuzum :(
Nehir-Poyraz nisaseher kıyamam üzme kendini belki kimyasaldı rahmine ulaşmamıştı daha sonuçta kese vs olmamıştı daha öyle düşün yine kalırsın kuzum ben peşpeşe üç kimyasal bir kürtaj geçirdim kanaman bitcek kendini toplucaksın yine devam ediceksin üzme kendini ❤️😘
Belinay0922 Senanur654 mrb canim benimde adetime 4 gun var 2 defa test yaptim ikiside silim cizgi cikti sizce gebelik var midir? https://imgyukle.com/i/oWmjMb https://imgyukle.com/i/oWmcJs
Nursezer37 nisaseher eğer düşük yapmadıysan yada bebek olması için tedavi görmediysen bebek var gibi benimde öyleydi sonra dan test aldım daha net çıktı
Nursezer37 Yaaa çok geçmiş olsun mesajları sonradan okudum tahmin etmiştim düşük yaptığını üzülme bende düşük yaptım şimdi ikinciye hamileyim seninde olur inşallah
Belinay0922 Nursezer37 mrb canim benmde adetime 4 gun var testim silik cikti sizce gebelik var midir?2 defa yaptim ikisinde de silik cikti https://imgyukle.com/i/oWmjMb https://imgyukle.com/i/oWmcJs
Nursezer37 Belinay0922 resim ikiside belli olmuyor 1 gün bekle yine test al ozaman daha çok belli olur varsa eğer resimden fazla anlamadım çünkü
Belinay0922 Gulcingezer evet fotografta tam belli etmiyo ama canli besbelli.Tsk ederim yorumunuz icin🌸