Naliz nisaseher kesin var ama daha çok küçük 😍 benimde öyle çıkmıştı doktora gittiğimde daha çok yeni olduğunu söylediii keseyi bile hörememiştik hatta yeni olduğu için şükür 2 hafta sonra vajinal ultrasonla gördük 🥰 şuan 35 haftalk gebeyimmm 🙏🏼 Sağlıkla sizde o günlere gelirsiniz umarım hayırlı olsunn 🥰
Eda122 Naliz merhaba benimde adetime 4 gun var az once kan sonucum cikti 58. Deger dusuk gibi geldi onemi varmi acaba
Meryembas71 Eda122 var gibii canım benimde 96 çıkmıştı 5 üzeri zaten var oluyor yinede bikaç gün sonra tekrar test yaptr yükselip yükselmemesine bak yükselmesi önemlii :)
Naliz Eda122 ben adetime 1 hafta kala kan testi verdim negatif çıktıı adetimden 2 gün geçince test yaptm çok silik çizgi çıktıı sizinde değeriniz normal bence
Meryembas71 Kesin varr canım ama daha çok küçük gibi benimdee böyleydi çizgim gittikçee netleşti şuan 36+3 olduk bile doğumuma az kaldı inşallah senindee vardırr Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah🤲❤
Zilananne Eda122 hayırlı olsun canım senin ne kadar sürede çıktı cizgin sanki var gibi seninde kan verdin mi