Bende 14 haftalığım aynı semptomlar bende de vardı şuan covidle 4. Günümdeyim portakal suyu ıhlamur meyve sebze tüketiyorum tat ve koku kaybım dün oluştu ağrılarım çok artarsa parol içiyorum onun dışında ilk gün üşüme titreme var diye acile gittim c ve b12 vitamin serum taktılar toparlanayım diye baya toparlamıştı beni eğer kötüyseniz acille ve kendi doktorunuzla görüşün bu şekilde de yardımcı olabilirler