Krdlnkcr3 armağan beye gidiyorum çok memnunum. Bazı tahlilleri önceden sağlık ocağında yaptırabilirsin diye vs Bilgi veriyor. Anlayışlı ve esprili bir doktor , kendisi benimde doğum doktorum olur. Tecrübesine güveniyorum. :11,.haftada cinsiyet söyledi . Ve doğru çıktı , doğumumu da kendisi ile geçireceğim inşallah 🙏🏼