Krdlnkcr3 canım özelde argun bey var gerçekten ilgili iyi bir doktor bir kaç kez gittim hatta 34 haftamda gitcem bebeğimin güzel bir görüntüsü olsun istyorum odası için ama devlette gidiyorum ben malum özellerde çok pahalı doğum ücretleri ama şayet devletteki doktorum iyi olmasydı kesinlikle argun beye giderdim ama şansıma eralp beyle karşılaştım develtte tercih edersen üçdoktor var zaten ama kesinlikle eralp bey hem ilgili hem çok kibar bir doktor gerçekten rahat ettğim bi doktor diğer ikisinede gitmiştim doktor arayışındayken ama kesnlikle eralpbeyi öneririrm