Bende üzülüyordum sizi görünce yalnız olmadığım için sevindim. Çamaşırları asıyorum uzunca süre kalıyor lazım olanları aldıkça bitiyor😊 yemek yapıyorum onda sorun yok da temizlik biraz 🙈🙈 annem kilometrelerce uzakta,kayınvalidem Yok. Gurbette sayılırım. Hazır yemek bulsam mutluluktan ağlarım 😂