Susu_09 Stress yapmayın korkmayın ama önleminizi alın tabiki ben şuan 10+5 oldum ara ara kanamam ve lekelenme oluyor malesef dün yine prulaton vuruldum dinlenin bişey olmaz
portakalcicegii Susu_09 içim rahat suanda. İnşallah hemen dönül yapar. Büyük ihtimalle progestan başlayacak diye düşünüyorum 🤲🏻🥺
portakalcicegii Anne88 içim ferah kuzum. İnşallah bir an önce dönül yaparda ona göre hareket ederim 🤲🏻
portakalcicegii Anne88 yaptı. Günde 1 progestan dedi ama arttı suanda . Kahverengi şeklinde gelip duruyor
Moonlight1 portakalcicegii proluton iğne çok etkili oluyor onu bi sorun doktora haftada bir yapılıyor ben de kullanıyorum bir de her gün göbekten iğne verdi bana onu yapıyorum düşük önleyici
Anne88 portakalcicegii canım hiç bişey senin bebeğin den önemli değil gerekirse ara doktorunu ki gerkiyorda bitane yeterli gelirmiymis bende kanama olmadığı halde günde iki yazdı
Moonlight1 portakalcicegii olsun çekinme sor rahatsız edeceğim diye düşünme bebeğinden daha önemli değil ya benim 3 kaybım var ne kadar zor olduğunu bilirim kaybetme duygusunun
portakalcicegii Anne88 sordum kuzum progesteron testi istemişti. O normal cıkmıştı. O yüzden günde 1 önermiş anlamadım bende
portakalcicegii Moonlight1 benimde daha önce kimyasallarım oldu. Biliyorum bu hissi.. tam mutlu olmuştum bugün akşamına kalmadı…
Anne88 portakalcicegii o zaman doktorun en iyisi ni bilir canm Allah’ım yavrunu sağ salim kuvagina almayı nasıp etsin insalalh 🤲
Moonlight1 portakalcicegii dua ediyorum senin için inşallah bişey olmaz içini ferah tut şu an ben de hamileyim ayni korkuları hep yaşıyorum ama Allah ne derse o olur
portakalcicegii Anne88 inşallah .. ne yapacağımı bilmiyorum suanda. Bir taraftan mantarımda acımaya başladı. Bir taraftan ayağa kalkmaya korkuyorum..
portakalcicegii Moonlight1 çok doğru söylüyorsun. Nasibimizde varsa olucak.. hayırlısı olsun artık ne diyim…
HanifeZuzu portakalcicegii sirkeli sudan olduğunu zannetmiyorum benimde 5+1 de kanamam oldu il başladı doktor yine görün doktoruna canım
HanifeZuzu portakalcicegii panikleme canım aynı o renkte benimde geldi sonra koyu renge döndü bir kaç gün gün devam etti progestan vermişti doktor banada.tabi miktarı artarsa yarın doktoruna görün peçeteye sürüntü şeklinde geliyo genelde..yerleşme kanaması diyolar
Mrvyzrblgn portakalcicegii sürekli yat dinlen kahverengi kan eski kan demekmiş o korkulacak bişey değil
portakalcicegii HanifeZuzu ben aslında geçen hafta yerleşme lekelenmesi yaşadım 5 gün. 5 gündür bayağı rahattım. Dün kontrole gidip geldim hersey yolundaydı. Önce pembe sonra kahverengi akıntı gibi birden geldi. O korkuttu biraz. Tam keseyi görmüşken çok mutluydum. Şimdi kafamda 40 tilki dolanıyor