HanifeZuzu ben aslında geçen hafta yerleşme lekelenmesi yaşadım 5 gün. 5 gündür bayağı rahattım. Dün kontrole gidip geldim hersey yolundaydı. Önce pembe sonra kahverengi akıntı gibi birden geldi. O korkuttu biraz. Tam keseyi görmüşken çok mutluydum. Şimdi kafamda 40 tilki dolanıyor