Zehra3868 Serapcemre 1 hafta oldu ama alalı şubeyi arayıp direk eşime sordurucam bebek arabası demeden olur derlerse götürürüm olmaz derlerse eşim iade eder ailemden biri tekrar alır artık anlamazlarsa
Sedacyln Gozi bende bugün 300₺ lik alışveriş yaptım 50₺ hediye çeki kazandım canım yarında puset alıcam bi 2çekte ordan gelir 150₺lik ihtiyacımı alırım😂
Serapcemre Zehra3868 olmaz diyemezleriade hakkınız var şikayet ederim sizi dersiniz 1ay mı neydi iade hakkı
Zehra3868 Serapcemre hediye çeki için iade olunca kabul ederlermi onu bilemiyorum İnşaAllah kabul ederler
Serapcemre Zehra3868 hediye çeki için edicem deme tabiki 😅sana ne diyorm hediye geldi de ben de bunu ıade ediceğim deyin
Zehra3868 Serapcemre bu bayanın dediği gibi arayıp sorayım dedim ama bilmiyorum riske atıp yapsam mı busefer de iade ye gidince Çek için mi diye anlarlarmı Melos12
Zehra3868 Serapcemre çok kaba olduğu için diye söyleyip de iade de edebilir o sıkıntı değil de aynı gün içinde aynı ürünü başkası alınca anlarlarmı ondan korkuyorum
Suzanne Canım bebek araban aynı fiyatta mı baktın mı ben pazar günü 1700e ana kucağı aldım 3200 TL olmuş
Zehra3868 Serapcemre bakalım eşime araba iade edicem demeden önceden sordururum olmazsa eşimlede konuşayım o ne diyecek ona göre eşim verir ailemden biri akşam gider alır olmadı
Zehra3868 Ama arayıp aramamakta kararsız kaldım kabul etmezlerse akıllarında öyle bişey yokken akıllarına giydirip iade edildiğinde anlarlar diye de korkuyorum
Serapcemre Zehra3868 Zehra3868 bence sordurmana gerek yok iade hakkın var kabul etmeme gibi bir şeyleri olamaz
Zehra3868 Serapcemre poşetli oluyor ya ben o poşetlerini sökmüştüm o sıkıntı çıkarır mı diye almazlarsa boşu boşuna taşımış olucaz
Serapcemre Zehra3868 sanmıyorm sonucta bakmak ıcın poşetleri cıkardınız ben ateş ölçerin kutusunu attydım gene aldılar