Geçen hafta 2500 e bebek arabası aldım bugün kampanya başlatmış e bebek şimdi alsaydım 500 lira hediye çeki kazanıcaktım bunu nasıl değerlendirebilirim kızlar 500 lira az da değil eksiklerimi alırdım geçmiş alışveriş olmuyormuş sanırım iade edip tekrar mı alsam arabayı napsam 😩😩