Umudayolculuk Alparslannannesi kimyasal gebelik anlamına gelir. Siz yazmıştınız gönderime sanırım aynı durumu yaşıyorsunuz. Adet olduğunda atılır sonra bir daha kan verirsiniz en son
Kumsal20 Alparslannannesi kimyasal gebelik büyük ihtimal canım benimde öyle oldu 13.4 le öğrendim 2 gün sonra kanamam geldi hastahaneye gittim 5 e düşmüştü değerim 😏
Hzlkaya Alparslannannesi bi iki gün içinde atarsınız pıhtıyı regl olursunuz tekrar kan verin sıfırlanıyor mu bi bakın sıfırlandığında adet olursunuz
Ozge_ozge Alparslannannesi bende 300 lerde öğrenmiştim doktor alttan muayenede keseyi bile görmüştü bı sıkıntı yok demişti ama değer 2 günde bir hep 300 lerdeydi 1 ayliktim son adet tarihime göre 5. haftada düşük oldu kendiliğinden çok sanciliydi pıhtı şeklinde düştü
mybaby1923 Benım 273 ten dustu değer 187 ve kendı kendıne kanama başladı kımyasaldı 11 gun gecmıstı 1 hafta surdu kanama🤦♀️