Eleonora Alparslannannesi muhtemelen kimyasal gebeliktir. Geçmis olsun beta 0 laninca adetiniz baslar
begumcann Alparslannannesi ilk bebeğin mi ikinci mi üzülme bende aynı hatta günlerimiz bile neredeyse aynı benimde kimyasal oldu bu ay umutlu olalım 🥰😎
begumcann Alparslannannesi deniyoruz peki senin ikinci korunmayı bıraktıktan ne kadar süre sonra oldu