Bence sizin yorgunluğunuza da bağlı aynı gündeyiz benimde bugün öyle oldu yani aşırı ayakta kaldım belim çok ağrıyordu hareketlerini hiç denecek kadar az hissettim akşam uyudum kalktım tatlı pestil ceviz birseyler yedim uyandı tepki verdi bence yorgunluğa da bağlı oluyor olumlu düşünelim olumlu olsun biz hamileler çok endişeli oluyoruz ama içiniz rahat değilse bir doktora gidin tabi Allahin izniyle birseyi yoktur