Sermec27 oguzweannesi gercekten cok zor bir acı ben yaşadım o yüzden sizi cok merak ettim inşallah Hersey yolundadır diye cok sükür Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲
oguzweannesi Sermec27 Allah razı olsun sağolun evet düşüncesi bile mahvetti beni rabbim kimseye yaşatmasın inşallah
Gizmo90 oguzweannesi ay gözün aydın canım 🥰 çok mutlu oldum bu bıdıklar bizi korkuta Korkut’a büyüyorlar sağlıklı olsunlarda varsın korkalım 💕
Ozgebalc oguzweannesi çok şükür çookk sevindim 😘 daha kucağımıza almadan nasılda bağlanıyoruz nasılda endişeleniyoruz çok garip bişey ya
oguzweannesi Ozgebalc gerçekten de öyle ya aklım çıktı hiç bir şekilde tepki alamayınca öldüm öldüm dirildim hastaneye gidene kadar 🥺
Yesim22 oguzweannesi aynı haftadayız kendimi yordun sadece geceleri hafif hafif hareket etti bugün dinleniyorum hareketleri arttı sizde yorulduysanız hareketsiz kalmıştır
oguzweannesi Yesim22 evet sanırım öyle oldu yorgunluk değilde aslında stresli bir gün gecirmistim o yüzden korktum bişey mi oldu diye
Cicianne2372 oguzweannesi çok şükür bin şükür,🤲 lütfen sizde korkutmayın kendinizi bebeğiniz ondan da etkilenir. Çok sevindim herşeyin yolunda olmasına sağlıkla gelsin inşallah 🤲😍
oguzweannesi Mihriballim ayy sağolun Allah razı olsun evet düşüncesi bile insanı mahvediyor rabbim esirgesin hepimizi inşallah ❤️