Geçmiş olsun öncelikle yaşam için kritik virajı geçmişsiniz zaten en kötü ihtimal erken doğum olur ve genelde sağlıklı oluyor bebekler bu haftalarda, ancak hareketlerde azalma varsa hemen en yakın hastaneye gidip bir nst çektirin dr olmasa bile her hastanede nöbetçi ebeler var nst ile içiniz rahat eder 32. Haftadan sonra çekiliyor zaten sizinde zamanı gelmiş.