oguzweannesi 31+3 üz . Dünden bugüne aşırı hareketsiz eskiden en ufak dokunuşlarla tepkiler verirdi sabah beri uğraşıyorum dün hafifçe narin narin hareket ederdi bugün akşam fark ettim ki hiç hareket etmiyo dürtüp dürtüp durdum yok kesin bişey oldu ben naparım bişey olduysa diye kafayı yicem korkumdan gitmiyorum hastaneye bişey derlerse kaldıramam nolur dua edin bişey olmasın ondan başka tutundugum dalım yok benim 😢
Deletedmom73711 oguzweannesi Öncelikle sakin ol bir şey olursa diye hastaneye gitmiyorum ne demek, git bir baksınlar belki yeri daraldığı için öyledir belki pozisyon değiştirmiştir görmeden stres yapıp duracaksın. Lütfen biraz sakin olmaya çalış ve hastaneye git, Allah’ın izniyle iyidir.🙏🏻❤️
Malikadir oguzweannesi Rabbim korusun cnm kendini korkutma çikolata ye sağ tarafına uzan. yarın mutlaka hareket eder. bende hissetmemiştim 19 hastalıkta çok korkmuştum ertesi gün hastaneye gidecektim hareket etti sabah 7 de 😍
Fadime60 oguzweannesi sakin olun hastaneyi gidin allahın dediği olur beklemek tansiyonunu yükseltir oda zararlı bebeğine
Cemrreedemirci Doktora gitsenize olur mu öyle korku vs mutlaka gidin ultrasona girin ne duruyorsunuz Allah’a emanetiz hepimiz.
Mimik Gunde 10 kez, siddetli olmasa da, ben burdayim diye hareket etmesi yeter doktorum demisti… Bundan daha az hareket ediyor diyorsan canim ihmal etme…
oguzweannesi Mimik dün hafif hareket vardı bugün bir sabah bir de akşam oldu oda kıpırtı şeklinde yani 10 kez falan hareket alamadım çok odaklanmama rağmen sürekli tatlı yiyip soluma da yattım hayır yok
Aysu123cicek oguzweannesi canim allahin izij ile bir eey olmaz bence kalk hastaneye git oyren korkacak bir sey yok Allah korusun gitmesen ya bir sey olraa sonrada pisman olursun git em azindan icin rahatlar
Cokistersengelerbence oguzweannesi bence hemen hastaneye git Allah’ın izniyle birşeyi yoktur. Bekleyip üzüleceğine hastaneye gidip güzel haber alırsın inşallah.
zynpysr1 oguzweannesi hemen hastaneye gidin bi ultrasonda baksınlar eğerki bekliyim yarına kadar diyorsan çikolata ye soğuk su iç ve soluna dön yat hareket edermi bir bak derim ama yinede içindeki can bir hastaneye görün
Minikseker Hastaneye.gidin hiç beklemeden ihmale gelmez Allahın izni ile kötü bişi yoktur ama yine de gidin
hayat_23 oguzweannesi bence direk doktora gidin bse olmasada kontrol edilsin bebeginizin sağlığı için, korkmayın bse olmaz Allahin izni ile sağlıkla gelecek Yavrunuz
_su Canım sakin ol ve dua et elini koy ya şafi çek bende 28 deyim benim bebeğimde bazen cok hareketli bazen cok sakin oluyor burda okudum kadarıyla herkeste durum aynıymış ama bekleme git bi baksınlar bişey yoktur allahın iZniyle
Bernako Hafta olarak küçük değil ki korkuyosun. Bişey varsada doğsada yaşar allahın izniyle. Böyle yaparak tehlikeye atıyosun farkında değilsin
Nan Ben 37haftalikken oldu oyle gittim doktora cocuk iyidi ama dogum bashlamishti sizin bebek kucuk daha bence rahat etmek icin kontrole gidin InshAllah bisheyiniz yoktur🤲🏻
inciirem oguzweannesi canım 31+6 yım hafta başında çok çok hareketliydi hatta şaşırıyordum 2 gün önce böyle nazlı nazlı hareket ediyordu arada bi vuruyor ama çok hafifti. Stres yapmayın tamamıyla ona yoğunlaşmayın tatlı yiyin gerekirse duş alın ben biraz önce aldım tepki veriyor suya karşı. Ama 3 4 saat takibe rağmen etmiyorsa mutlaka gidin.
Mimik oguzweannesi kuzum icin rahat etmicektir… git istersen bi acile utrasona gir… Bisey yoktur insaAllah da, bqska turlu rahat edemezsin🥰