nesemin denizz89 canım ben 37+6da doğum yaptım hamileliğim boyunca hep kan şurubu kullandım ama genetik olduğu için fayda görmedim. Ve benim kan düzeyim hep 8.2 ve 9 arasındaydı. Doğumdan sonra 2 ünite kan verildi ama çok şükür erken doğum falan olmadı.
Akaykader denizz89 Oda olur canım fark etmez ceviz ye badem ye bol bol yoğurt ye kan yapıcı besinler tüket canımm💕
EdaKnayenkartal denizz89 cnm cok kötü değil doktorun neden bu kadar korkuttu bilmiyorum ben 1.5 ay önce 9 du o kadar panık yapmadı doktor belkı suan daha da düşüktür bayramdn sonra bi tahlıl yaptırcam ilaçlarımı içiyorum ama bakalım 🤷🏼♀️
Duyguynrky denizz89 ben konu açmıştım PEKMEZZZ iç gece yatmadan önce yarım çay bardağı pekmez (benim ki üzüm ama ne olduğunun pek önemi yok sanırım pekmez olması önemli) hafif sulandırıyorum çakıyorum. Ama iyi geliyor dene