ElfAhmt25 benimde 7 di kan degerim dun kan takviyesi aldim 2 unitesi 9 anca oldu suan icin yeterli dedi doktorum ama kan ilacina devam ediyorum bide iyi beslenmek lazimmis doguma kadar bu degeri korumam lazim
YagizAsyaMom denizz89 10 o kadar da kötü bir değer değil sınır zaten 11. Ben dün gece tahlil verdim acilde ne güzel 8 e çıktı diye seviniyordum 7 ye inmiş ne olacak böyle bilmiyorum
YagizAsyaMom denizz89 yani normale dönmezse takviye alacağım.bu gece 19 haftalık olacağım inşallah Allah hepsini bize bağışlasın
Akaykader denizz89 Oda olur canım fark etmez ceviz ye badem ye bol bol yoğurt ye kan yapıcı besinler tüket canımm💕
denizz89 @Sulemrahkuzey Allah razı olsn canm benm inşAllah hayrlısyla sıkıntısız kolay sekılde saglıklı şeklde atlatırıx su dönemi🤲
Hatice44 denizz89 Mutlukalp Sulemrahkuzey kızlar benimki de 8 lerdeydi 2 tüp kan aldım kaç oldu bilmiyorum 36,5 hamileyim erken Doğumu tetikleseydi şimdiye kadar doğururdum diye düşünüyorum 😋😋
Sulemrahkuzey Hatice44 yani canım ben kansızlıktan ötürü erken doğum yapanı duymadım daha olmasında zaten canım sağ sağlim alalım çocuklarımızı inşallah 💕
secilertu Benim de bugün HGB değerim 11 çıktı fakat doktoruma gösteremedim sonucunu.. İlaç takviyesi için belirli bir sınır var mı acaba ? 17. Haftadayız..
Tarcininannesi Cnm benim hgb değerim 8.9 ve demir depolarım 6,, o kadar düşük yani 34. Haftadayım...karaciğer enzimlerim yükseldiği için hiç bi ilaç alamıyorum ama doktorum hiç öyle bişey söylemedi...korkma sakın değerin çok düşük değil...dut pekmezi ve keçiboynuzu pekmezi ye, bir de çekirdekli kan üzümü tüketmeye çalış çekirdeğini de ağzında çiğne...bol bol yeşillik tüket ve bezelye ye haftada bir iki kere çok faydası oluyomuş bana doktorum dedi...RABBimin izniyle bişey olmaz,hamilelikte kansızlık çok normal...
Tugrasmom denizz89 32+2 haftalık gebeyim 8.3ten zar zor 8.9a yükseldi en son,çok kafama takıyorum bende kan hapı kullanıyorum kırmızı et ve pekmez yiyip içiyorum 😣
SelmaGl denizz89 bende kansızlıkla savaşan biri olarqk bu ay 9.3 çıktı sizinki çokta düşük değilmiş normalde alt sınır 11 diye biliyorum aile hekimleri zaten hemen öldürüyorlar insanı hep bi paniğe sürüklüyorlar