cerenmina ozmus 38+2 yim. 31 ocakta tam 40 haftalık oluyorum doktorum bekleriz o zamana kadar diyor. Ben de doğurmak istiyorum ama bizim bebisin keyfi yerinde
cerenmina ozmus 30. Haftasında erken gelmek istedi 36 ya kadar kal dedim şimdi de gel diyorum ama yok 🤣
gurbetcikizii ozmus bendeee 🙁 37+3 oldum bende bugün doktora gittim hiç bişey yok nst gayet normal sancı yok açılma sadece 1 cm ah ahh bakalım nezaman gelcek bebiş 🙈 memnunlar yerlerinden minnoşlar 😂🥰
ozmus gurbetcikizii valla öyle. 16 hafta boyunca aman şimdi değil şimdi gelme çocuum diye dua ettim şimdide çok gecikmesin diye🤭🤭🤭
Ymnzgr 38+2 deyim o kadar istiyordum ki şimdide şu karlar bitsin yollar iyice açılsın sonra olsun istiyorum. Neyse ki hiç belirti yok. Bakalım. Babası karlı bir günde doğmuş inşallah oğlum güneşli güzel bir gün de doğar 🙏
ozmus Ymnzgr ahh keşke bizim isteğimize göre olsa valla minikler ne derse o oluyor 😊😊 ben de 37-38 arası çok istiyorum ama bakalım ne olacak 🤭
Merverdgn 39+5 im ve hiç bir işaret yok 🤦🏻♀️ Şuan bunu yazarken bile doğumu başlatan egzersizler araştırıyorum internetten 🤦🏻♀️
ozmus cerenmina yaa benimde 20.haftada rahim ağzı sınırda çıktı. 36. haftaya kadar çok dikkat ettim sadece yemek duş ortalık toplamaya fln kalktım. Şimdi sizin gibi geeeeel diyorum 🤭🤭