ozmus cerenmina yaa benimde 20.haftada rahim ağzı sınırda çıktı. 36. haftaya kadar çok dikkat ettim sadece yemek duş ortalık toplamaya fln kalktım. Şimdi sizin gibi geeeeel diyorum 🤭🤭
Beste0636 ozmus an itibarıyla 40+0 olduk ne gelen var ne giden 😂açılmam hic yok arada belimden ve kasıklarımdan yalancı sancılar giriyor geçiyor ne zaman doğacak merakla bekliyorum😂yarın sabah kontrolümüz var bakalım ne dicekler
Havva-Nur32 Laleozkan_09 40+4 Bnde de tık yok. Nst de düzenli sancı çıkıyor fakat benim hiç bir ağrım sızım yok maalesef 🥺
kalpatisi_ ozmus 34+3 olduk 00:00 dan itibaren 😅 eğer bu totemde sende işe yararsa 37 de bende açıyorum doğuramıyorum postunu 😅😅