ozmus Eceedemir yaaaaaaa, ah bebişler. Hamileliğin ilk zamanlarında erken gelmesin diye dua ediyoruz şimdi de gelsin diye 😂😂
Eceedemir ozmus Çatı muayenesi yaptı yine açılma da 1 cm hala nst de ara ara sancılar çıkıyor ama bebişte tık yok 😂 beklemek çok zor valla Allah yardımcımız olsun
ozmus ayse12211 işte şimdiden doğuramıyorum postu açayım da 39-40 a kalmasın 38lerde gelsin miniğim dedim😁😁😁😁
momeda Aynı sayılırız benimde 37+4 cuma çatı muaynem var bebek en son baş aşşağı pozisyon almıştı ama kanala girmemişti arada adet sancısı gibi oluyo hafif sonra geçiyo sağlıkla gelsinler miniklerimiz🙏
ozmus momeda aynen benim de baş aşağı ama girmemiş kanala. Yüzü dışa dönükmüş😊 sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🙏🙏
BabyLoveeee ozmus seni egepol’ün her konusunda görüyordum,doğuramıyorum konusunda da gördüm artık tamam🤣
Acemianne__ ozmus ay bakalım nasıl doğurcaz biz 😂 sancı girince bi acaba mı diyorsun di mi dayanabilcek miyim falan. Kafam karışık benim de