Benim 2 doz aşım vardı yine de kan sulandırıcı verdi doktorum benimde ilk gebeligim ve haftam cogunuza göre daha düşük 10. Haftanın içindeyim. Tabiki doktorunuz vermediyse bize birşey demek düşmez her doktorun görüşü farklı sanırsam ama ateş olursa parol ihmal etmeyin ateş gebelikte çok önemli